Kako izraditi poslovni plan za malo poduzeće i startup
19.9.2024. od 9:00 do 14:00 on-line
Planiranje nam pomaže u postavljanju vaše ideje u poslovanju na zdrave noge. Jasno definiran poslovni plan je dokument kojim možete zatražiti dodatne izvore financiranja ili pristupiti EU fondovima.
Ako želite u poslovnom planu jasno definirati svoju ideju, pripremiti dokument koji će biti odobren od kreditnih institucija i izbjeći najčešće pogreške na radionici ćete na svom primjeru to i raditi. Radomo na konkretnim primjerima polaznika, u malim grupama.
Što ćete naučiti?
- Kako provjeriti je li vaša poslovna ideja održiva?
- Kako izraditi poslovni plan koji će podržavati vašu poslovnu ideju?
- Kako izbjeći najčešće pogreške u izradi poslovnog plana?
- Kako utvrditi prihode i troškove poslovanja?
- Važnost praćenja poslovnog plana
- Koje podatke i u kojoj formi razraditi u poslovnom planu?
Ukratko problematika:
Plan je dokument kojeg poduzeća izrađuju najčešće kada ih zatraže banke ili za prijavu na EU projekt. To je dokument u kojem se trebaju objediniti planirane aktivnosti plasiranja na tržište, nabave, očekivanih prihoda i troškova, načina komunikacije s kupcima. Izrada plana prije otvaranja poduzeća ili obrta je potrebna kako bi jasno definirali ciljanu skupinu, kanale prodaje, sve prihode i troškove...
Mnoga poduzeća uvide važnost planiranja kada u poslovanju ne ide sve kako smo očekivali.
Edukacijama se mogu pripremiti vlasnici poduzeća na nepredviđene okolnosti i kako se pripremiti na njih. Jasnim postavljanjem ciljeva i planiranjem se sprječava eskalacija rizika u poslovanju.
Kome je namijenjena radionica:
- Vlasnicima malih i srednjih poduzeća koji žele planiranjem poboljšati poslovne rezultate
- Vlasnicima startup poduzeća
- Konzultantima koji žele proširiti ponudu svoje usluge
- Zaposlenima koji žele promjenu u karijeri
- Svima koji žele jasan i mjerljiv poslovni plan
- Svima koji žele poboljšati znanje iz planiranja
Što ćete dobiti?
- Konkretna znanja s naglaskom na praksu
- Stručnu predavačicu sa značajnim radnim iskustvom
- Razmjenu iskustava s drugim sudionicima
Cijena i način plaćanja:
Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe na radionici je 130 EUR + PDV plativo prije održavanja edukacije.
Plaćanje je moguće izvršiti:
- uplatom na račun broj: HR02 2340 0091 1111 18994 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i svojim inicijalima.
- kartičnim plaćanjem (VISA, AMEX, MASTER)
Dodatni bonus radionice:
- održavanje on-line konzultacija za grupu u trajanju od 1 sat, unutar mjesec dana nakon radionice
- materijali s primjerima iz prakse i prezentacijom s radionice
- obrasci za izradu plana i praćenje ostvarenja
- prijedlozi za praćenje osnovnih financijskih pokazatelja za uspjeh poduzeća
Kako se prijaviti:
Za prijavu je potrebno poslati mail na [email protected]
Prijavom na webinar prihvaćate Opće uvjete webinara.
Predavačica:
mr. sc. Anka Cvitanović Jovanić
Magistra sam ekonomskih znanosti, posjedujem 25 godina radnog iskustva u vođenju timova i menadžerica sam s dokazanim uspjesima. Na mjestu direktorice kontrolinga i prokuristice u velikim energetskim tvrtkama kreirala sam i provodila poslovne strategije, razvijala sustav upravljanja zaposlenicima i optimizacije procesa.
Stečeno iskustvo primjenjujem kroz vođenje vlastite tvrtke, savjetovanjem iz područja planiranja i organizacije poslovanja. Volim prenositi znanje te se kontinuirano educirati. Volim jogu, odmor s obitelji i putovanja.